2010.07.23. 19:19 Psychedelice

Elég!

Nemszoktam híradót nézni. Mindig látok benne valamit, ami kicsapja nálam a biztosítékot és ha nem adom ki magamból a véleményem, akkor felrobbanok.
Előre látom, hogy mennyi negatív véleményt fogok kapni ezekért a sorokért.
De őszinte lehetek?!
NEMÉRDEKEL. Olyannyira nem, hogy le sem szarom :]

Elegem van abból, hogy szerepet játszok. Húsz éve mutatok valakit, aki nem én vagyok. Húsz éve megfelelek mindenkinek és nem merem ki mondani a gondolataimat, nem merek cselekedni. Ebből ELÉG!
Nem fogok csak azért egyetérteni veletek, hogy nektek jó legyen, mert ti sem így tesznek. Ne legyetek rám büszkék csak azért, mert valami olyat csináltam, ami nektek tökéletes. Azért legyetek rám büszkék, aki vagyok, akivé válni fogok, amilyen sikereket ÖNMAGAMKÉNT érek és fogom elérni. Nem fogok csak azért megfelelni nektek, hogy szeressetek. Ne szeressetek. Nincs szükségem felszínes szeretetre, nincs szükségem kétszínű cselekedetekre, hazugságokra, illuziókra, hamis barátokra. Köszönöm, de elég volt a birkákból. Ti menjetek szépen és legelészetek azon a réten, ahol ugyan már rohad a fű, de ti mivel illuzióban éltek, még mindig szép zöldnek és egészségesnek hiszitek. Egyetek csak, menjetek csak. Nagy az Isten állatkertje.

Visszatérek a híradóban láttotakhoz. Mit látok?! Annak örülnek, hogy fél évre fizethet 150.000 forintokat főiskolákon, amihez persze diákhitelt vesznek fel (és még az unokájuk is azt fogja fizetni) illetve anyuciapuci a seggük alá pakolja azt is, ahogy eddig mindent és veretik magukat a semmire, arra büszkék, hogy diplomás munkanélküliek lehetnek.

Véleményem szerint ma már divat főiskolára járni és minden ostoba embert felvesznek. Régen sokkal magasabbak voltak ponthatárok és nem engedtek be olyan könnyen; azt mondták, ha tovább akarsz tanulni tegyél érte és nem az h minden jött ment juuuuj én főiskolás vagyok. Ééés? Hová szarjak? :DDD
Én meg nem. Akkor ciki vagyok? Sosem volt célom továbbtanulni, maximum csak azért, hogy megfelelhessek az elvárásoknak. De kéremszépen milyen elvárásokról beszélünk?!
Hogy barátnőmet idézzem; "ennyi diplomást nem tud eltartani az ország"

Eddig az ismerőseim többségének (tisztelet annak a kevés kívételnek) azon sírt a szájuk, hogy nem akarnak iskolába járni, meg be sem jártak iskolába, most meg ők a legbüszkébbek, hogy felvették őket. "Jaaaaaaj ők mennyit küzdöttek a célukért" (igen, az a kevés (hangsúlyozom) KIVÉTEL aki igen, azok megérdemelték és nekik szívből gratulálok, kívánom, hogy teljesüljön az álmuk, mert MEGÉRDEMLIK :). De a többi?)
Mire vereti magát? Arra, hogy nemkevés pénzért tanulhat? (amit szintén egyik sem fog, mert ugyanúgy mennek kocsmába bulizni stb... és rájönnek, hogy egy főiskolán nem habostorta az élet).

Személyem egy olyan ember volt mindig is, aki világ életében utált iskolába járni és olyan dolgokat tanulni aminek semmi értelme (ha elmegyek dolgozni, nem azzal fogják kezdeni, hogy akkor mond el a térgeometria alapfogalmát... :D). Tehát igen, sokat lógtam, sokat hiányoztam, inkább elmentem dolgozni, élni az életem és igen, nekem elég az érettségi, nem fogok TRENDből továbbtanulni a magyar (nemlétező) közoktatásba, ami szerintem hasznavehetetlen.

Köszönöm, de én ebből nem kérek. Nekem terveim vannak. Innen. Nagyon messze. Akárhol, ahol már azt mondhatom, hogy ez külföld. Ahol önmagamért fognak szeretni, nem pedig azért, mert tökéletes színészi kézséggel rendelkezem.
És az ismerőseim szemében? Hagyj maradjak meg úgy, hogy buta tanulatlan hülye picsa... Csak majd mikor jobban élek mint ők, és én wc papirral nem pedig a diplommámal törlöm ki a seggem akkor megnézem, hogy ki a tanulatlan meg az ostoba :D

Most pedig elmegyek és züllök egy keveset :)
Akinek NEM inge, NEM veszi magára!
Csók gyerekek.

 

komment


süti beállítások módosítása