2010.11.22. 00:28 Psychedelice

THIS IS CHAOS!

Nem is tudom hol kéne kezdenem... Nagyon rég nem írtam, nagyon sok minden történt azóta, igazából felsorolhatatlan. Lehetőségek nyíltak meg előttem és lehetőségek ajtai zárultak be, barátságok kötettek és barátságoknak lett vége. Kapcsolatok kezdődtek, kapcsolatok végződtek, szerelem jött és azóta is tart. Voltam részeg, őrült, bolond, szeleburdi, összezavarodott, magányos, igazi szingli, szomorú, végtelenül depressziós, szeretethiányos, majd ismételten újra boldog, megtanultam ismét szeretni, mosolyogni önfeledten ami a mai napig tart és még egy jó ideig tartani is fog. Remélhetőleg örökké.
Pár hét, fogalmaznék úgy inkább, hogy napok kérdése és ha a nagy közönség is úgy akarja, akkor öt hónapig eltűnök, bezárnak, rólam mindenki hall majd, én nem hallok senkiről. Sírni tudnék amikor belegondolok, de mégsem teszem, inkább büszkén, emelt fővel búcsúzom azoktól akiket szeretek, szerettem, barátom volt, haverom, vagy akármilyen kis közöm is volt hozzá valaha, mert tudom, hogy ha bemegyek más lesz és minden megváltozik.
Ez egy más világ lesz, a "Való Világ" ahogy a nagyok mondják, de ahogy én fogalmaznék egy kényszer szabadság, ahol el kell jutnom a végsőkig és ha ebben segítőkre lelek, akkor vihetek mindent és újra stabill lesz az életem, életünk. Valahogy muszáj megalapozni a jövőt, mert ez ami jelenleg van ez KILÁTÁSTALAN. THIS IS CHAOS!
Az amit senkinek nem kívánok, még a legrosszabb ellenségemnek. Sírnak emberek, jaj így jaj úgy... Örüljetek, hogy nektek legalább van fű a legelőtökön kisbirkáim és néha rátok süt egy kis napsütés.

És azokért akikért eddig búslakodtam, hogy nincsennek benne az életemben, elhatároztam, hogy SOHA többé nem szomorkodom. Miért?! Visszajön? Lesz olyan, mint régen? NEM.
Felesleges energiákat pedig nem pazarlok el olyanra, aki arra nem méltó.
Jelenleg erősnek kell lennem és minden energiámra szükségem van. Eddig hagytam, hogy elvegyék, ezekután nem fogom, mert ami nem öl meg az megerősít.
Energiavámpírok?! SICC. ISZKIRI!
Nincs rátok szükségem :)

További szép estét kívánok. Nikci voltam.

komment


süti beállítások módosítása